آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری

آموزشگاه موسیقی شهرری

آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری

آموزشگاه موسیقی شهرری

آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری

آموزشگاه موسیقی ترانه مهر دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرری اولین آموزشگاه موسیقی تخصصی سازهای موسیقی کلاسیک با اساتید مجرب و متخصص

02155957770

09382501955

طبقه بندی موضوعی

آموزشگاه موسیقی شهرری

جمعه, ۵ خرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۴۳ ق.ظ

آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری 

گیتار کلاسیک یکی از ساز های محبوب و پرطرفدار در میان تمامی اقشار جامعه میباشد و به همین دلیل یکی از پرکاربرد ترین ساز ها در آهنگ ها و ترانه ها استو این موضوع باعث شده تا نگاه عموم نسبت به گیتار نگاهی سطحی و گذرا باشد در صورتی که گیتار کلاسیک و فلامنکو از لحاظ سطوح رپرتوار و نوازندگی توسط افرادی نابغه و بسیار تاثیر گذار و بسیار گسترده است .

 

در گیتار کلاسیک نوازندگان و آهنگسازان مشهوری چون مائورو جولیانی ، فرناندو سور ، فرانسیسکو تارگا ، آگوستین باریوس ، آندرس سگوویا و ....در گیتار فلامنکو نوازنده هایی چون سابیکاس و پاکو پنیا و پاکو د لوسیا .... استاندارد های نوازندگی ساز گیتار را بسیار در سطوح بالا و بسی دشوار و همچنین زیبا تر نموده اند.

 

و ساز گیتار تقریبا خود را با تمامی فرهنگهای ملل مختلف وقف داده است به طوری که در حال حاضر بسیاری از موسیقیدانان مکاتب موسیقی سنتی ایرانی نیز از آکومپان و صدای گیتار در آثار خود بصورت موسیقی تلفیقی بهره می‌برند که البته به کیفیت و نوع تلفیق آنها فعلا کاری نداریم.

 

در شهرری گیتار کلاسیک همواره جزو پرطرفدارترین ساز ها بوده است اما در زمینه آموزش متأسفانه منابع صحیح و درست و نوع آموزش ها معمولا بسیار سطحی بدون دانش کافی میباشد که بطوریکه هنرجو بعد از گذراندن چندین سال آموزش متأسفانه با بسیاری از تکنیک های پایگی گیتار کلاسیک و فلامنکو به هیچ وجه آشنایی ندارند که این واقعا جای تاسف دارد .

یکی از افتخارات آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری در چند سال اخیر آموزش صحیح متدهای استاندارد در گیتار کلاسیک و فلامنکو در شهرری و همچنین بکارگیری اساتید با تجربه و دارای تخصص و تحصیلات تخصصی در این رشته میباشد که تا بحال موفق به کسب برترین رتبه ها در آموزش صحیح و تربیت هنرجویان متعدد و موفق بوده و هست. 

 

نشانی آموزشگاه موسیقی ترانه مهر شهرری: شهرری میدان شهرری ابتدای خیابان ۲۴ متری کوچه مرتضی قلی (کاشانی) پلاک ۶

 

شماره تلفن: 02155957770

 

شماره همراه: 09382501955

 

آموزشگاه موسیقی ترانه مهر

 

اینستاگرام آموزشگاه موسیقی ترانه مهر

 

آکادمی موسیقی میترا جهانگیری

 

آکادمی ویولن مسعود جهانگیری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.